søndag den 7. februar 2010

Visualize Hong Kong

En smule billeder fra Hong Kong nu jeg har muligheden ^^


Vores virkelig smukke og rare vaerelse i Hong Kong - personligt elsker jeg blomster og mener at vinduer er overvurderet...xD


Hong Kongs skyline...


Nogen der sagde storbyjungle? O.o


Se DET er mere storby - her er det downtown Hong Kong


Ligesom i Kina er Hong Kong ogsaa fyldt med kinesere...fatter ikke hvordan der kan vaere SAA mange af dem paa et sted xD men som Lars siger: "der er altid plads til en til, der bruger rexona"


Maa vaere skaebnen, at Muse skulle spille koncert netop som Soph og jeg var i Hong Kong...


MUSE KONCERT


...O.O


Disneyland here I come!!! ^^


Kan ikke helt finde ud af om han proever at stikke af...hmm


Ordet "Fantasyland" er ikke helt fejlplaceret


I kan ikke se det, men bagved kameraet er jeg igang med at forberede et superspring frem mod hende, for at skubbe hende i vandet - jakken er vel vandtaet ik' ;p

Naa, men nu vil jeg langt om laenge smutte i seng - der har vaeret rigelig aktivitet paa bloggen for den her gang. Nu maa vi lige se hvornaar jeg kan opdatere igen - kineserne er jo lidt hys hvad internettet angaar...
Nighty night

Ingen kommentarer:

Send en kommentar