mandag den 5. april 2010

A lot of crazy people...

Som lovet kommer vores Gyldne Citatliste endelig ud på bloggen efter den har været en del tid undervejs - 2 måneder nærmest. Jeg ved godt at vi alle nu har været i Danmark i omkring 1 måned, så indrømmet jeg er en smule sent ude for Kina er jo bag os- men bedre sent end aldrig ikke? Så her kommer den -

Sofa og Salats Gyldne Citatliste:

• Sagt af mig efter en af de første byture i Tianjin: ”Han ville have kørt mig hjem, hvis ik’ batteriet til hans scooter var til opladning…”

• Fulde Sofie efter en af de sidste byture i Tianjin: ”Skal jeg gå tilbage og snave ham?... Ej helt seriøst skal jeg gå tilbage og stikke tungen i halsen på ham?...Sarah! Hvad mener du?” (NEJ!)

• Sagt af mig til The Great Air Craft Carrier Party: ”SÅ meget vodka! Og SÅ lidt juice !”(tilsat håndtegn)

• Sagt af Kristian i Tibet: ”Det er lidt ligesom at tisse ud af numsen…”

• Sagt af Sofie hver gang vi ledte efter billig aftensmad i Hong Kong: ”Dét ser skummelt ud…skal vi ikke gå derned?!”

• Hong Kong home boy Simon udbrød dette da han fulgte os hjem en aften i Hong Kong, og vi ikke kunne finde stedet (sagt med indisk accent): ”Holy cow! You don’t even know where you live!”

• Udbrudt af en sovende Sofie en morgen i Hong Kong: ”Velkommen til Build A Bear! Her kan du bygge din egen bamse…og jeg lugter af honning!”

• Sagt af mig på vandreturen i Tiger Leaping Gorge: ”det var MEGA synd for hesten…men jeg var bare nået til et punkt, hvor det var enten mig eller hesten!”

• Sagt af Sofie en af de hårde dagen på rundrejsen: ”Før var man jo ung og fyldt med energi, og med mod på livet. Ikke som nu, hvor man er Kina-afkræftet, ens hår er så tørt at det falder af, og når man kigger sig i spejlet om morgenen tænker man: WOW!!! Kæft jeg er blevet gammel…”

• Sagt af fransk-canadiske Jean-Sebastine (med fransk accent): She wanted to put me in a golden cage…but I said NO! I’m a free spirit! I want to make my own money!”

• Endnu et genialt citat af Jean-Sebastine (om Vancouver): ”It’s a really nice place. Even my ex-girlfriend wants to move there…but not with me.”

• Sagt af en fransk pige til ejerne af en kinesisk bar: ”I’m a very famous dj in France; Dj Sjubsjub…”

• Det mest sande udsagn af mig: ”Alt går hurtigere på hug!”


Håber i har nydt de skøre ting vi og de mennesker vi har mødt på vores tur har sagt gennem tiden :)
Nu vil jeg se at komme i seng, for nu hvor påsken er ovre venter en ny arbejdsuge, så herfra ønskes i alle sammen god arbejdslyst! ^^

1 kommentar:

  1. Jeg ved det er et gammelt indlæg!
    Men det er fandme sjovt! - undskyld mit sprog ;)
    Tak for et godt grin :D

    :)
    http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet