tirsdag den 24. november 2009

"Det må være julenissen..."


Er der noget som et smukt juleskilt på døren?

Smukke julehjerter jeg får lov til at kigge på hver gang jeg er ude på badeværelset - intet sted skal der mangle julepynt...udover mit værelse so far xD

SÅ kinesisk kan julen faktisk blive: at vores guirlande er lavet af papir med xi yang yang (den lille ged)

Selv julehjerterne er prydet med xi yang yang - og den klæder min computer SÅ flot altså ^^

Også husreglerne skal li blødes lidt op med en smuk julenisse - de er jo ellers SÅ strenge

Er det måske denne julenisse, der er skyld i al julehalløjet i november...? Maybe not - men måske de hedder Maria og Kristine ;p

3 kommentarer:

  1. hvem har dog skrevet de fantastisk formulerede husregler? og siden hvornår har man været nødt til at skilte med bebrillede piger?
    ellers ser det da ud som om at Kina også kan finde ud af at pynte op til jul, omend det bliver lidt kommercielt :)

    SvarSlet
  2. Jo ser du husreglerne er noget som Kristine, Maria og jeg har udtænkt og derefter skrevet ned - nogen gange på bedste Kina engelsk ;P

    Men selve skiltet skal nok forklares: det er igen skrevet på Kina engelsk og glasses betyder her ikke briller, men henviser til vores glasburer, som vi hver i sæt bor i - på mit værelse er der 3, hvor Maria og Kristine bor i de 2 andre :)

    Men jo der ka sagtens pyntes op i Kina: når der er danskere til at gøre det xD

    SvarSlet
  3. ak ja, sæt aldrig en kineser til at udføre en danskers arbejde... selv om det selvfølgelig virker meget godt for alle de der outsourcende firmaer :P

    SvarSlet