onsdag den 11. november 2009

Sleeping call...


Det her er udsigten fra mit vindue inde i ad. 1 ^^ man kommer jo helt i julestemning!!! :D

Har en smule tømmermænd li pt xD var til Single's Night igår på en bar kaldet Buddy's...and I know Single's Night lyder über über lamt, men tro nu ikke det var en masse desperate singler, som gik fra bor til bor for at finde The One. Haha næh det var druk, dans og ja en almindelig fest. Hehe Single's Night er bare en undskyldning for at drikke en onsdag ;p Sjovt var det, men über stenern at skulle prøve at finde energi til at håndtere 2 gange 29 små 5-årige børn når man er helt vildt træt og har lidt tømmermænd...DYBT suk!!!! Smutter ind og tar en lur her li efter frokost...I need it!!!

By the way så håber jeg ikke at afsavnet efter at høre om min tur ud til den kinesiske mur er aaaalt for stort, for jeg har egentlig planer om at droppe at skrive det indlæg xD dårlig stil I know, men men men nu er det jo en del tid siden (den gang det faktisk var varmt og man kunne gå i shorts) og der sker nye ting hele tiden, så jeg har besluttet at gå videre og så må i vente til næste gang jeg besøger et stykke af muren - ska jo li se muren med sne på ^^

Nåh jeg smutter til frokost nu - håber sQ det for en gangs skyld er go mad xD er en burger mon at sætte for høje forventninger...?

Hyg jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar