søndag den 15. november 2009

Alternativt vedhæng



Okay jeg har snakket lidt med Mette her fra holdet, som har været inde på min blog, og det viser sig, at sidste indlæg "Find 6 fejl" ikke helt er forståeligt. Ved ikke om det måske er derfor der ikke har været nogen gæt på hvad fejlene på billedet har kunnet være o.O Derfor lægger jeg nu det rigtige svar ud her på bloggen :) og så håber jeg der går et lys op for jer ;p

Det rigtige svar er de 6 penisamuletter, som meget fornemt er anbragt mellem alle de andre mere uskyldige ting. I know...man kan ikke rigtigt kalde det fejl, men det er da alligevel noget mærkeligt noget. Næsten en fejl på sådan et ellers meget uskyldigt billede ;p

Men husk nu at skrive kommentarer ^^ vil gerne vide hvem der læser bloggen og hvad i synes om og ikke synes om :)

Nu vil jeg spise nogen vingummibamser min mamma har sendt til mig ^^ mums...hyg jer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar