søndag den 22. november 2009

Tænkeboksen


Savner den her udsigt SÅ meget - det var simpelthen så smukt at stå ved kanten af den her store sø omgivet af bjerge. Det perfekte stemningsbillede på alle leder og kanter.

Jeg har bare haft nogle virkelig lede tømmermænd idag xD sårn haft den følelse af at mit hovede skulle eksplodere og generelt følt mig som udskidt æblegrød...havde ellers planlagt at jeg sku vaske tøj, rydde op (ka næsten ikke gå på mit gul inde i mit glasbur, fordi det er dækket til med tøj og diverse andre ting), gøre rent og såh oz li skrive mails og blog (blog ka jeg dog altid skrive ;p), men de planer er bare blevet skudt fuldstændig i sænk xD magter ingenting overhoved - andet end at sidde og stene på min com og drikke noget vand. Har overvejet lidt at gå i seng, men kender i det at man ikke engang kan overskue at rejse sig for at hoppe i seng? xD Var i byen igår, og jah det skulle have forestillet et pubcrawl, meeeen det blev bare til en regular bytur, som for mit vedkommende sluttede lidt over 6 imorges... såh ja de tømmermænd er lidt selvforskyldt men hvornår har selvmedlidenhed ikke været en go ting ;)
Nåh tror jeg vil forsøge at slæbe mig i seng nu - ved på forhånd at jeg har brug for energi for at kunne håndtere 2 gange 27 5-årige imorgen. Hyg jer darlings ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar