søndag den 29. november 2009

Happy birthday to me...



Såh er jeg så blevet hele 19 år :D mange år for mig, men som dem fra holdet bliver ved med at sige, så er jeg stadig teenager og lille xD tsk tsk altså...hehe men så har jeg jo bare en go undskyldning for at skabe mig lidt åndssvag ;) ta den...
Har haft en rigtig lækker fødselsdag,selvom jeg har måttet undvære familie og venner hjemme i lille Danmark. Det var lidt svært, men der blev skam fejret fødselsdag hernede ^^ blev vækket af de andre på holdet med fødselsdagssang og morgenmad. Super lækkert altså. Hehe fik også bare den bedste gave i form af et styks pakkekalender og e adventskalender - såh så man li mig ha fødselsdag li til juleaften ;) hehe. Derudover har jeg også fået en cosmopolitan partymix, som nok forsvinder mega hurtigt...og et massageapparat. Uh fik også en lækker daim af kristines moster og onkel, som var forbi den dag for at besøge kristine. Mega lækkert da jeg bare har virkelig store cravings efter daim og chokolade in generel ;p
Dagen bød også på overraskelse med fødselsdagskage, med nogle virkelig fine lys, som i ka se på billedet. Virkelig fint og en rigtig lækker overraskelse - plus det var en lækker kage ;p
Li pt er jeg bare mega træt og har lidt ondt i mit ene ben - skulle jo selvfølgelig også i byen og fejre min fødselsdag. Havde godt nok været lidt i byen fredag, hvor jeg kunne tælle minutterne ned til min fødselsdag ;P hehe men i byen skulle jeg og det var virkelig nice. Der er ikke så forfærdeligt mange steder at ta i byen hernede, hvor der er mange mennesker, så vi tog bare de sædvanlige steder hen: Ali baba og Sitong, men med godt selvskab er det jo li meget hvor man er ^^ har i hvert fald haft en nice fødselsdag, trods det mærkelige i at det skulle foregå i Kina...
Nu vil jeg bare ind og sove lidt, er mega træt (kom først i seng lidt over 6 imorges, og da jeg var låst ude måtte jeg crashe på drengenes sofa xD flot Sarah) og mit ben gør ondt og er hævet efter styrt på mege hård trappe i fuld tilstand xD
Have a nice one...goodnight

Ingen kommentarer:

Send en kommentar