torsdag den 5. november 2009

Pauseklovn

Har egentlig ikke så meget at sige li pt. Har li fået Andreas til at installere Hotspot Shield på min com så nu regner jeg med at der kommer mange flere indlæg her på bloggen. Der har desværre været noget stille den seneste tid - som ikke KUN skyldes dovenskab (hmmm...jaaa) men også det lille faktum at jeg skulle låne andres (Sofies) com, hver gang jeg ville udgive et indlæg med billeder; og indlæg med billeder er sjovere ikk ;) Hehehe helt helt helt legal og acceptabel grund ikk? ;)Det længe ventede indlæg om min tur ud til den kinesiske mur kommer også li om snart ind på bloggen...hehehe så snart jeg li får taget mig samn :] høhø
Nåh men håber i stadig følger med derhjemme ^^ og skriv endelig hvis der er ting i vil vide mere om, eller nogle ting i synes jeg kunne gøre anderledes her på bloggen. I er self også velkomne til bare li at sige hej, hvis det er det i har lyst til ^^
Godnat til jer elsklinger ^^ eller godmorgen, godeftermiddag eller godaften alt efter hvor i verden i befinder jer ;)

Ps. Ser umiddelbart ud til at vi skal til Xian med vores kontaktperson den 27 november xD Ser nu frem til en fødselsdag på farten - nogen der sagde rejsevenlig lagkage?????

2 kommentarer:

  1. I have always wanted to visit China!

    SvarSlet
  2. Well it's a really different place than what I'm used to, but I actually like it ^^ Everything is so exciting!!!! Hehe I can only recommend it - it's cheap as well ;p

    SvarSlet