tirsdag den 17. november 2009

Everybody was jitterbugging? O.o


Ph. Dette er ikke mit billede så jeg har ikke nogen rettigheder til det - i tilfælde af at jeg ikke må poste det på bloggen, så sig venligst til og jeg skal hurtigst muligt fjerne det igen

Jeg tror ikke jeg har fået fortalt jer kærer læsere, at vi d. 24 december (jep juleaften) skal opføre et juleshow for alle lærerne på Cathay Future til det store julearrangement de har besluttet de vil holde. Det er højst sandsynligt til ære for os, men den der taknemmelighed er ret svær at finde - den bliver lidt overskygget af irritation, frustration og skuffelse over at vi ikke får vores juleaften for os selv og bare kan være 100% danske den ene dag xD Nåh men vi har besluttet at skulle lave et juleshow over nogle sange af The King of Pop; Michael Jackson ;p Her er valget faldet på Smooth Criminal og Rockin' Robin fra dengang han var med i Jackson Five - da de er meget forskellige har det betydet at vi starter i bedste cool popstil og så kommer jitterbuggen. Se det er den sidste der er liiiiidt tricky - i jitterbug der kaster fyrerne jo en del rundt med pigerne og det skal vi da selvfølgelig også ha med. Prøv at forestil jer hvordan det gik første gang vi prøvede.... Nåh men i dag havde vi vores 2 øvedag med kast og jeg vil li sige at vi sparkede seriøst røv. De kinesere kan bare vente sig kan de. Det bliver et for sindsygt show og alt arrangeret af Maria fra holdet...ved sQ ikke helt hvad vi skulle gøre uden hende - vi ville nok ende med at goofe rundt og forsøge at lave det "Back to the future"-tema som Kristian fedter rundt med ;p haha.
Nåh men nu vil jeg smutte til køjs...er MEGA træt og udmattet - før træningen med kast var jeg til Kung Fu med nogle af de andre, og som altid var det pææænt hårdt xD men men men...jeg siger jer; møder jeg nogle skumle typer i en gyde kan de godt vente sig noget af et show med noget spark, strækud, slag og drejen rundt...og måske et enkelt lille jitterbug kast hvis jeg er sammen med nogen ;p Hyg jer darlings ^^

2 kommentarer:

  1. haha fantastisk blog du har :)
    kig forbi!

    SvarSlet
  2. Hehe jamen mange tark ^^ er glad for at få noed respons på bloggen - er jo ikk meget der er kommet endnu dog...hehe
    Har faktisk været inde på din blog før ^^ du har en über nice stil sys jeg :D

    SvarSlet