tirsdag den 29. september 2009

Cravings for ferie!!!!

Nu er det så blevet den 30. oktober - sidste arbejdsdag inden min 8 dage lange ferie ^^ Happy!!!! Tager til Beijing idag, og kan virkelig ikke vente på at se, hvordan byen ser ud. Ved selvfølgelig godt, at der kommer til at være ekstra mange mennesker, taget nationaldagen i betragtning, men det gør det jo bare endnu mere spændende :D Har total cravings efter at komme på Silkemarkedet og se hvilke lækre fund jeg ka gøre mig...ved i hvert fald at jeg bliver nødt til at se at få købt en vinterjakke - har fået at vide at det bliver virkelig koldt hernede så jeg ska være forberedt...det er f.eks. en smule kølig i dag, og der er blevet lovet heftig regn xD måske ikke verdens bedste rejsedag, men afsted skal vi ^^
Desværre skal jeg li overstå mit arbejde - skal i Kindergarten OG Babyclass idag xD specielt Babyclass ka jeg ikke rigtig overskue...de børn er alt for små til at modtage undervisning, li meget hvor søde de er - derudover kan jeg ikke overskue at nogle af børnene begynder at græde når de ser mig, og de holder sgu ikke op før jeg er gået halvanden time efter xD suk...nåh men det her var det sidste indlæg inden turen til Beijing - i må hygge jer så længe ^^ I know I will ;9

Ingen kommentarer:

Send en kommentar