torsdag den 17. september 2009

På med gummihandsken

Sidder li pt ved computeren mens Kristine er igang med at rense vores vask, som for 107 gang er stoppet til xD et bevis på, hvor meget kineserne går op i rengøring. Lad mig li fortælle jer lidt om denne hersens håndvask, for den ligner måske en ordentlig vestlig håndvask, men det er den slet ikk - trods navnet "american standard". F.eks. kan den prop som sidder i ikke tages ud, men heller ikke sættes så ordentlig fast at den kan holde vandet inde. Den kan ikke give vand når den står ovre på det varme, men når man så i sin længsel efter at få vasket hænder må starte den på det kolde, kommer der sQ alligevel en meget ynkelig stråle af lunkent vand ud - yes vores håndvask må seriøst hade os for vildt!!! Sidder og lytter til noget der minder om bræklyde som vasken kommer med, for hver gang Kristine går til angreb med svupperen, for at få den her vask til at makke ret - dette resulterer desværre i nogle sprøjt af noget meget klamt vand med en stor del uidentificerbart snask og slam i. Velkommen til håndvaskehelvedet, jeg håber i nyder turen - det gør vi i hvert fald...IKKE!!!! Come on, hvad er der blevet af normal hygiejne og rengøring én gang om ugen (okay til min mor vil jeg li sige, at nok er jeg ikk den derhjemme, der gør mest rent, men SÅ slemt har det dog aldrig været)?! Seriøst tror både Kristine og jeg har brug for terapi efter sådan en oplevelse - specielt nu hvor der er noget hvidt stads der er dukket frem, som hverken ligner slam eller snask, men mere noget i familie med en reje xD yes i'm not kidding. Vi har seriøst brug for en slamsuger og nogle gummihandsker før den her historie kan ende godt, så hvis i sidder inde med sådanne bedes de sendes direkte ned til Cathay Future, Tianjin, Kina...Over and out for now!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar