mandag den 21. september 2009

Velkommen til overfladen...SÅ dykker vi!!!

Har li siddet og kigget billederne fra lørdagens fest igennem… haha utroligt som man ser ud når man er pisse stiv. Og noget af en overraskelse at se sig selv på billeder i situationer man slet slet ikk ka huske man har været i xD maybe I should drink less…
Vi var alle lørdag aften til et techno-rave-party på et russisk hangarskib, hvor der både var helikoptere og jetfly. Virkelig nice omgivelser at være til fest i. Og oz en smule farligt når der bare er en ordentlig flok fulde mennesker, der alle synes de skal op og sidde på enten vingen eller hænge i snuden på jetflyene. Kan forestille mig at alle de ”sikkerhedsvagter”, der stod rundt omkring havde nok at se til – ikk kun på grund af faren for fulde menneskers kollision med lidt for store jetfly, men oz på grund af alle de fulde mennesker, der alle synes de skulle ha taget billeder med de her vagter, og se hva der ville ske hvis man li som forsøgte at kysse dem på kinden eller lave en booty shake op ad dem. Jep godt man ikk var sikkerhedsvagt til den fest. Ej men det var en virkelig nice fest…det jeg sårn ka huske af den altså xD Altid godt man har vidner med til alle de ting man laver som man selv klogelig glemmer til næste dag…så bare lidt trist at alle andre ikk glemmer det, for det ville virkelig skåne en for nogen pinlige genfortællinger og kommentarer…og en del chok når man kigger billeder sku jeg vidst oz sige. Heldigvis er man ikk den eneste der dummer sig til sårn en fest…der er f.eks. en virkelig sjov episode med en stillet, en fod, et glat toiletgulv, og et toilethul, som førte til kollision mellem stillet, fod og toilethul ^^ hahahaha…for griner altså. Pænt ærgerligt at man ikke render rundt med et lille smart videokamera sat fast til tøjet så man kunne få alle de mærkelige ting man gør og siger på video :D kunne man virkelig få meget sjov ud af.
Ved ikk hvor meget jeg egentlig kan fortælle om festen…andet end at det var en fest som alle andre bortset fra de små detaljer, at det foregik i Kina på et russisk hangarskib, hvor én drink bestod af 70% vodka eller hva baren nu li havde tilbage i flaskerne, og så ca. 20% appelsinjuice…yep det var sQ en nice aften…

Vil for resten forsøge at lave en profil på flickr så jeg kan uploade billeder :D kan forestille mig at i gerne vil se alt det jeg fortæller om i billedformat ;) Vender li tilbage når jeg ved noget på den front…Stay tuned!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar