onsdag den 16. september 2009

Tidsrøver

Okay jeg har så li spildt 3 timer af mit liv...hmm...til alle jer der nu vil komme med en bemærkning om at intet er så dårligt at det ikke er godt for noget, vil jeg bare sige: jo det er der - prøv i li at sidde i 3 stive timer og glo på at en anden underviser børn, som er mindre end dem man selv underviser, og som man ikke kommer til at beskæftige sig med igen. En lille smule tidsspild ikk?
Grunden til dette tidsspild er, at vores advanced klasser er på udflugt i dag og imorgen med deres kinesiske lærere, og det kan vi godt nok ike være med til, da det indkluderer en overnatning. Sur røv for os... xD Derfor mente vores afdelingschef "diktator" Maria, at vi da ikke skulle have fri eller lave noget nyttigt, narj da vi skulle da med i beginners' class og "observere" undervisningen. Synes virkelig det er noget mærkeligt noget, at hun ikke bare kunne sætte os til at lave noget andet eller jah bare ha givet os fri, for de sidste 3 timer af mit liv kunne jeg altså godt have brugt på en mere konstruktiv måde.

Nåh men en lille sidebemærkning: lidt senere kommer der højst sandsynligt et nyt indlæg om nogle specielle oplevelser der har været her på det sidste, men som jeg af ren og skær dovenskab (yes that really happens) ikke har fået skrevet ind på bloggen endnu. Stay tuned :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar