tirsdag den 25. august 2009

Forglemmelse

Jeg har herinde på bloggen skrevet et indlæg omkring en episode, hvor en far sparker sin lille datter, hvorefter jeg har kommenteret episoden. Jeg har desværre lavet en forglemmelse af et lettere vigtigt ord i dette indlæg kaldet "ikke". Jeg skriver på et tidspunkt, at vi har fået at vide af Jørgen og Xiaolong at der heldigvis forekommer vold mod børn, og det er så her jeg har glemt at indsætte "ikke". Der foregår ikke vold mod børn i Kina på den måde som vi oplevede den anden dag, og mange forældre i Kina er derimod tilbøjelige til at forkæle deres børn. Dette kan forklares med etbarns-politiken, som gør det ene barn en familie får meget vigtig. Håber ikke jeg har givet jer alle et dårligt indtryk af Kina, for det er faktisk et ret interessant og trygt land efter min opfattelse :)

Take care og skriv endelig hvis i har spørgsmål og kommentarer ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar