onsdag den 19. august 2009

Panik!

Åh gud. Åh gud. Åh gud!!!! Det er jo i dag at jeg rejser. Kan slet ikke få den tanke ordentlig ind i mit hoved; det er overvældende. Har sagt farvel og på gensyn til de vigtige mennesker herhjemme og ved at have lagt de sidste ting frem så de kan komme i kufferten (en lille ting der har været en konstant stressfaktor de sidste par dage), og alt det praktiske er på plads. Alligevel har jeg svært ved bare at slappe af og nyde at nu er det nu. Jeg fare forvirret rundt som jeg ved ikke hvad, og prøver at få styr på kuffertpakningen. Tror jeg bliver nødt til at ta en dyyyyb indånding og li' som lade tingene ske. Men først skal jeg lige pakke færdig...
Næste indlæg bliver skrevet efter ankomst i Kina...Can you believe it?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar